دوره تخصصی نان

دوره تخصصی نان
اغلب ایرانیان در وعده‌های غذایی خود از نان لواش، بربری، سنگک و تافتون استفاده می‌کنند. اما امروزه پخت نان‌هایی حجیم مرسوم شده. میزان ماندگاری این نوع نان‌ها نسبت به نان‌های سنتی بیشتر است و اغلب با آرد سبوس‌‌دار تهیه می‌شوند. ارزش غذایی نان حجیم بسیار بالاست چرا که فرایند فرآوری خمیر این نان‌ها بسیار متفاوت است.

بسیاری از علاقمندان به آشپزی دوست دارند که نان را در خانه درست کنند و از خوردن آن لذت ببرند. در آکادمی رضوی طی یک دوره آموزشی متفاوت با نام دوره تخصصی نان  علاوه بر نان های سنتی،طرز تهیه نان های حجیم و نیمه حجیم  سبوس‌دار و رژیمی، به همراه ترفندها و نکات مهم هنگام پخت آموزش داده میشود.

چند نمونه از آموزشها شامل:

  • نان گیسو: این نوع نان به  دلیل  شکل  ظاهری  شبیه  دسته  گیسو به این نام شناخته می‌شود. ظاهری زیبا و طعم نسبتا شیرین از ویژگی‌های نان گیسو است و اغلب برای وعده صبحانه و سفره‌آرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نان عصرانه: این نوع به عنوان میان وعده و عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • باگت: یکی از انواع نان‌ های حجیم پرکاربرد، باگت است که برای مصارف خانگی و فست‌فودها بسیار کاربرد دارد. این نوع نان عطر و طعم لذیذ و بافتی اسفنجی و نرم دارد.
  • همبرگری: این نوع نان اسفنجی و نرم بیشتر برای تهیه انواع ساندویچ‌ها مناسب است و البته در کنار سفره غذا نیز قابل سرو است.
    نان تست
    نان های مغز دار
    نان های سنتی از جمله لواش،تافتون …

دوره تخصصی نان به همراه تکنیک های اصولی، با آموزش تضمینی
شرکت کنندگان در کلاس نان قادر به دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای جهت مهاجرت، اخذ دیپلم درسی و اشتغال در نانوایی میشوند
مشاوره رایگان جهت ورود به بازار کار هم داریم
با افتخار در خدمتتان هستیم.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *